Megpróbáltuk összeszedni a leggyakrabban előforduló kérdéseket Nektek. Ha úgy éreznéd, hogy valami kérdés még benned maradt volna, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@ebuy.hu) vagy telefonon : +36305665513
1: Hol van lehetőség a személyes átvételre?
Személyes átvételi pontunk címe: 1107 Budapest, Szállás utca 13 N-39.
Egy kis segítség, hogy könnyebb legyen idetalálni: A Monori centeren belül vagyunk, érdemes a Horog utca felől érkezni. Az üzletünkön EBUY.HU felirat található. Ha elakadsz út közben, nyugodtan telefonálj a +36305665513 telefonszámon, és segítünk idetalálni.
2: Hogyan tudok rendelni?
A kiválasztott terméket helyezd a kosárba, ezután kattints a Tovább a kosárba gombra. Nézd át a kosár tartalmát, ha még kiegészítenéd valamivel, csak add hozzá a terméket, az előzőleg is alkalmazott módon. Kattints a kosár oldalon lévő Tovább a pénztárba gombra. Ezután a vásárláshoz szükséges adataidat kell megadnod, szállítási és fizetési módot kell választanod. A rendelés leadása után nem sokkal küldünk is egy visszaigazoló emailt, ami tartalmazza a rendelésed részleteit!
3: Milyen szállítási módok közül tudok választani?
Lehetőséged van személyes átvételt választani, ez az egyetlen ingyenes opciónk. Személyes átvételi pontunk címe: 1107 Budapest, Szállás utca 13 N-39.
Emailt küldünk, amint a megrendelésed át tudod venni. Hétfőtől péntekig 10-16 óráig érkezhetsz hozzánk. Cégünknek szerződött partnere a Packeta és a DPD futárszolgálat, így akár házhozszállítást, akár csomagpontra történő szállítást szeretnél kérni, megteheted. Bővebb információt az alábbi linken találsz a szállítási módokról és költségekről : https://ebuy.hu/gyors-szallitas-36
4: Milyen fizetési módok vannak?
Jelenleg 3 féle fizetési mód közül tudsz választani.
1) Banki átutalás
2) Simplepay-online bankkártyás fizetés
3) Utánvét ( + 349 ft)
5: Mit tegyek, ha sérülten kaptam meg a csomagot?
Először is nagyon sajnáljuk, hogy a csomagod megsérült a szállítás során. Kérlek készíts fényképet a sérülésről, és küldd el nekünk az info@ebuy.hu email címre. Az üzenet tárgya legyen a rendelési azonosítód! Amint tudunk válaszolunk Neked, és gondoskodunk a termék cseréjéről!
6: Mit tehetek, ha meggondoltam magam, de már átvettem a terméket?
Semmi probléma! A legtöbb termékünkre vonatkozik a 14 napos elállási jog. (kivételek : https://ebuy.hu/aszf-74) Ha meggondoltad magad, akkor töltsd ki az elállási nyilatkozatunkat, és küldd vissza a terméket nekünk a 1107 Budapest, Szállás utca 13 N-39 címre futárszolgálattal, vagy akár személyesen is elhozhatod.
7:Rosszul adtam meg a szállítási/számlázási adatokat. Most mi a teendő?
Fontos, hogy ezt a problémát minél előbb jelezd nekünk, és mi mindent megteszünk a megoldás érdekében!
Ezek voltak a leggyakrabban előforduló kérdések, ha úgy érzed valamire nem kaptál választ, keress minket bátran telefonon, emailben, vagy chaten! Ha pedig bizonytalan vagy a választásban ajánljuk Ebuy tippek nevű blogunkat, ahol hasznos tanácsokkal látunk el!